úterý 22. ledna 2013

Kvalitnější textury 3D budov (doplnění)

V minulém článku o kvalitnější texturách jste se mohli setkat s návodem, jak změnit fádní šedou texturu na barevné stěny se zobrazenými okny. Po změně však zůstal problém, že u dvou základních témat obsažených v data.zip zůstávají ty fádní šedé textury. Štve-li Vás to, mám řešení.

Barevná schémata jsou v data.zip umístěna ve složce ui_igo9\scheme. V ní jsou alespoň pro Primo 2.4 čtyři složky day, grayscale, grayscale_night a night. V zapnutém Primu jsem se setkal pouze se dvěma z nich day a night. V každém z nich je soubor color.ini. Ten je obsažen i v barevných schématech z předchozího článku. Jen je zabalen do zip archívu.
  1. rozbalte vybrané upravené barevné schéma z předchozího článku;
  2. jeho obsah nakopírujte do složky data.zip\ui_igo9/scheme/day nebo data.zip\ui_igo9/scheme/night.
  3. Nyní si již můžete v nastavení Prima vybrat ze dvou schémat přímo uložených v Primu (ty již nezobrazují fádní šedé textury) a dalších schémat v content/scheme.
Před nahrazením původních color.ini se ujistěte, že ty nové Vám plně vyhovují a že nezpůsobují pády Prima. Jinak než novým editováním archívu data.zip nepůjdou z archívu vyjmout.