neděle 20. ledna 2013

Kvalitnější textury 3D budov

Zapnu-li jste někdy v Primu 3D budovy (ty z 3DC souborů), viděli jste jen nevzhledné šedé krychle a kvádry. Ty aspoň mě při orientaci v městu nijak nepomáhají. Navigaci (trochu) zpomalují a ještě jsou nevzhledné. Osobně mám daleko raději význačné body (z 3DL souborů) - to jsou realistické modely známých budov.

Normální vzhled 3D budov v iGO Primo - ty šedé v předu, vzadu jsou modely význačných bodů


Občas jsem na fóru zahlédl snímky obrazovky s mnohem hezčími budovami a netušil jsem, jak k nim ti lidé přišli. Až jednou...

  1. Stáhneme si speciální archív z http://www.uloz.to/xExUMfz/gfx-textury-pro-budovy-zip;
  2. Rozbalíme ho;
  3. Obsah složky scheme nakopírujeme do naší (viz content/scheme);
  4. Z archívu GFX.RAR vybalíme soubor buildings.tex a ten nakopírujeme přímo do složky gfx v archívu DATA.ZIP umístěném v kořenovém adresáři Prima.
Takto vypadá výsledek

5 komentářů:

  1. Článek doplněn o způsob, jak nahradit i schémata z data.zip. Viz http://igo9.blogspot.cz/2013/01/kvalitnejsi-textury-3d-budov-doplneni.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne to nefunguje v PRIMO2.4, pořád černé krychle.

      Vymazat
  2. Mně to v Primu 2.4 funguje. Určitě jsi změnil aktivní barevné téma za to upravené a máš v archívu data.zip nahranou texturu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže jenom s těma color scheme co jsou a archivu? Já požívám jiné.

      Vymazat
    2. Přesně. Jen pro upravená color schemes. Návod na úpravu color schémat jsem někde, myslím, už taky zahlédnul.

      Vymazat